Σύνδεση  \/ 

Διατροφή και Βάρος

Διατροφικές συμβουλές για εγκύους

Η έγκυος γυναίκα καλείται να καλύψει τις επιπλέον απαιτήσεις του οργανισμού της για την υποστήριξη της εγκυμοσύνης, και τις ανάγκες του εμβρύου που επίσης χρειάζεται ένα συγκεκριμένο διατροφικό περιβάλλον για να αναπτυχθεί ομαλά.

Σε όλο το διάστημα της εγκυμοσύνης είναι απαραίτητο να πίνετε πολλά υγρά και να αποφεύγετε τα παρακάτω:

Σε όλο το διάστημα της εγκυμοσύνης είναι απαραίτητο να πίνετε πολλά υγρά και να αποφεύγετε τα παρακάτω:
1. τροφές που μπορεί να περιέχουν μη παστεριωμένα γαλακτοκομικά προϊόντα:
• μαλακά τυριά που έχουν υποστεί ζύμωση από μύκητες

Η εγκυμοσύνη είναι μια ιδιαίτερη περίοδος και ο ερχομός της φέρνει πολλές αλλαγές στο σώμα της γυναίκας. Το σώμα της γυναίκας στο διάστημα των 40 εβδομάδων της κύησης θα πρέπει να προσφέρει

Η καλή διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι πολύ σημαντική για την ανάπτυξη του μωρού αλλά και για την υγεία της μητέρας. Μια έγκυος θα πρέπει να αυξήσει κατά 300 θερμίδες το καθημερινό της διαιτολόγιο, σε σχέση με τις θερμίδες που λάμβανε πριν τη σύλληψη.

Το έμβρυο ωφελείται κατά το μέγιστο όταν μία εγκυμοσύνη αρχίζει με φυσιολογικό βάρος και ελαττώνονται κατά το ελάχιστο οι κίνδυνοι που συνδέονται με τη θρέψη της εγκύου.