Σύνδεση  \/ 

8 τροφές για την ανδρική γονιμότητα

andriki gonimotita diatrofi

Η ανδρική γονιμότητα επηρεάζεται από ένα μεγάλο αριθμό παραγόντων. Ένας από αυτούς τους σημαντικούς παράγοντες είναι οι σωστές διατροφικές συνήθειες, οι οποίες βοηθούν στη δημιουργία υγιούς σπέρματος, και κατά συνέπεια στη γέννηση ενός υγιούς μωρού. Οι καταχρήσεις όπως το κάπνισμα, το ποτό, το άγχος, το έτοιμο φαγητό και τα παραπανίσια κιλά επηρεάζουν τη ποσότητα, τη ποιότητα και την κινητικότητα του σπέρματος και πολλές φορές οδηγούν στην ανδρική υπογονιμότητα.

Ένα διαιτολόγιο εμπλουτισμένο με φρέσκα λαχανικά και φρούτα, τροφές ολικής αλέσεως, ψάρι και θαλασσινά, πουλερικά, όσπρια, ξηρούς καρπούς όπως τα καρύδια, σε συνδυασμό με 2/3 λίτρα νερού τη μέρα ώστε να απαλλάσσεται ο οργανισμός απο τις τοξίνες, ενισχύουν το ανδρικό σπέρμα.

Μερικές από τις σημαντικότερες τροφές που επηρεάζουν την ανδρική γονιμότητα είναι οι εξής:

1. Ρόδι

Το φρούτο αυτό έχει πολλές αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Η συστηματική κατανάλωση του χυμού απο ρόδι βελτιώνει την ποιότητα του σπέρματος, αυξάνει την κινητικότητα του, ενώ καταπολεμάει την στυτική δυσλειτουργία.

2. Ντομάτα

Η ντομάτα και η κόκκινη σάλτσα περιέχουν το ισχυρό αντιοξειδωτικό λυκοπένιο, το οποίο δρα ενάντια του καρκίνου του προστάτη ενώ ενισχύει τη ποσότητα του σπέρματος. Επίσης τα θρεπτικά συστατικά της ντομάτας όπως το φολικό οξύ, το κάλιο και η βιταμίνη C ενισχύουν συνολικά την ανδρική γονιμότητα.

3. Καρπούζι

Το καρπούζι είναι ένας από τους σημαντικότερους συμμάχους της ανδρικής γονιμότητας. Όχι μόνο περιέχει αντιοξειδωτικά στοιχεία όπως το λυκοπένιο, αλλά και ένα σημαντικό αριθμό αμινοξέων που ενισχύει τη λειτουργία του κυκλοφοριακού με αποτέλεσμα μεγαλύτερη διάρκεια της στύσης.

4. Αβοκάντο

Το αβοκάντο συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο θρεπτικά φρούτα. Έχει έντονη αντιοξειδωτική δράση και είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β6 που συμβάλλει στην εύρυθμη λειτουργία των ορμονών. Επίσης βοηθάει στη παραγωγή των ανδρικών ορμονών, ενώ τα μονοακόρεστα λιπαρά που περιέχει βοηθάνε στη μείωση της κακής χοληστερόλης.

5. Σολομός

Ο σολομός, όπως και άλλα λιπαρά ψάρια σαν τη ρέγγα και το σκουμπρί, βοηθάει στη παραγωγή και την δραστηριότητα των ορμονών. Επίσης ο σολομός περιέχει πρωτεΐνες, μαγνήσιο, και πολλές βιταμίνες σημαντικές για την ενίσχυση του σπέρματος.

6. Στρείδια

Τα στρείδια περιέχουν υψηλά επίπεδα ψευδάργυρου. Ο ψευδάργυρος είναι απαραίτητος για την παραγωγή της τεστοστερόνης, γι’ αυτό και είναι σημαντικός για το ανδρικό αναπαραγωγικό σύστημα και την παραγωγή σπέρματος.

7. Εσπεριδοειδή

Τα εσπεριδοειδή, όπως τα πορτοκάλια και τα λεμόνια, περιέχουν μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της αύξησης της ποσότητας των σπερματοζωαρίων.

8. Κρέας

Το μοσχαρίσιο και το χοιρινό κρέας είναι εξαιρετική πηγή σελήνιου. Το σελήνιο σε συνδυασμό με πρωτεΐνες είναι ικανό να καταπολεμήσει τις ελεύθερες ρίζες που πολλές φορές είναι η αιτία για χαμηλή παραγωγή σπέρματος αλλά και για την χαμηλή ταχύτητα σπέρματος.

Τελευταία τροποποίηση την: Τρίτη, 20 Ιανουάριος 2015 09:59
Βαθμολογήστε το άρθρο
(14 votes)
Συνδεθείτε για να σχολιάσετε