Σύνδεση  \/ 

Διατροφή

Ενημέρωση σε θέματα Διατροφής

Οι γιορτές τελείωσαν, τα κιλά όμως - μαζί με τον καινούριο χρόνο- φαίνεται πως ήρθαν για να μείνουν!

Κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης παρατηρούνται κάποιες αλλαγές στο σώμα και τον οργανισμό της γυναίκας:

  • αύξηση βάρους
  • εξάψεις
  • εφιδρώσεις
  • εκνευρισμός
  • χαμηλή αυτοσυγκέντρωση
  • συχνοί πονοκέφαλοι και πόνοι
  • κούραση

Μακροπρόθεσμα, η απώλεια των οιστρογόνων αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων και απώλειας ασβεστίου από τα οστά.

Η εμμηνόπαυση σηματοδοτεί μια μικρή πτώση του βασικού μεταβολισμού (των βασικών καύσεων του οργανισμού) η οποία συνεχίζεται με το πέρασμα των χρόνων λόγω μεγαλύτερης εναπόθεσης λίπους παρά μυών. Παράλληλα, η μείωση της ενεργητικότητας και η αυξημένη κατανάλωση τροφής (πιθανά λόγω περιορισμού των οιστρογόνων ή λόγω ήπιων συμπτωμάτων κατάθλιψης) μπορεί οδηγήσει σε σημαντική αύξηση βάρους και συσσώρευση λίπους .

Μια καλή διατροφή μπορεί να μετριάσει την αύξηση του βάρους και να βελτιώσει τα υπόλοιπα συμπτώματα, προστατεύοντας την υγεία σας!

 

Πηγή: diatrofin.gr

Η ιστορία κάθε γυναίκας με διατροφική διαταραχή αποκαλύπτει ξεκάθαρα ότι το σώμα αντιπροσωπεύει τον τελευταίο κρίκο της αλυσίδας, το τελικό αποτέλεσμα θα μπορούσαμε να πούμε μιας μακριάς αλυσίδας συμπεριφορών και στάσεων που αλληλοεπηρεάζονται αντίστοιχα.

Για μία μια πολυάσχολη μητέρα, κάπου μεταξύ παιδιών, δουλειάς και υποχρεώσεων, η ιδανική διατροφή μπορεί να φαντάζει δύσκολη αν όχι αδύνατη.

Το να κάνουμε μια δίαιτα είναι σχετικά εύκολο. Το να χάσουμε μερικά κιλά είναι επίσης σχετικά εύκολο. Το να πετύχουμε όμως μόνιμα αποτελέσματα μοιάζει κυριολεκτικά αδύνατο! Τι φταίει άραγε και πώς διορθώνεται;

To πράσινο τσάι είναι λίγο πολύ γνωστό για τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες και τα ωφέλη του στην υγεία. Επειδή μάλιστα δεν έχει υποστεί οξείδωση όπως άλλα είδη τσαγιού είναι πρώτο στη λίστα κατάταξης με τα περισσότερα αντιοξειδωτικά.

Βιταμίνη Α. Που χρησιμεύει:- Διατηρεί την ποικιλία των κυττάρων- Θωρακίζει κατά των μολύσεων.